Koncentrator tlenu

Współczesne podejście do tematu zdrowia
Awatar użytkownika
BowHunter
Posty: 1151
Rejestracja: pn 17 wrz 2018, 10:52
Lokalizacja: Golub-Dobrzyń (Polska) / Melhus (Norwegia)
Kontakt:

pt 04 lut 2022, 12:24

Wątek ten jest zarówno prezentacją produktu, jak i prośbą o pomoc. Urządzenia medyczne to kompletnie nie moja działka. Nigdy się tym nie interesowałem, ani nie mam żadnego doświadczenia w pracy z nimi. Toteż postaram się najmożliwiej jak najlepiej opisać czym kierowałem się podczas wyboru tego sprzętu i dlaczego nie miałem czasu na zgłębienie tego zagadnienia.

Służba zdrowia w tym kraju już nawet nie kuleje. W związku z sytuacją jaka panuje i “nowymi dodatkowymi” uprawnieniami nadanymi przez ministerstwo zdrowia, ludzie którzy już wcześniej mieli człowieka w przysłowiowym odbycie, już teraz mają go za przeszkodę z życiu codziennym i nie muszą obawiać się odpowiedzialności za to co robią.

Dlatego też moja teściowa z zatorami żylnymi i ciężkim atakiem astmy trafiła ze skierowaniem do szpitala, po czym dusiła się przez 36 godzin siedząc na korytarzu i nikogo to nie obchodziło. Mało tego, stwierdzono że nic nie mogą zrobić i chciano wypisać ją do domu. Dopiero po stawieniu się przeze mnie w placówce, otrzymaniu numeru telefonu do gabinetu lekarza i wręczeniu mu 1000 zł w kopercie znalazł się dla teściowej koncentrator tlenu i coś do jedzenia (bo rodzinie nie wolno odwiedzać, a chory może wejść tylko z podręcznym bagażem). Następnie znalazła się sala, gdzie podłączono już kobiecinę do tlenu “ze ściany”, ale za dwa dni ma wyjść. Nie ma rady i trzeba było szybko zakupić podobny koncentrator do użytku domowego, gdyż zarówno tlen w pojemnikach który przedstawiłem tutaj, jak i “ćpun” (inhalator kompresorowy, którego przedstawię później) pomagały tylko na krótki czas i ze względu na swoją budowę nie mogły być użytkowane dłużej.