Whatsapp

Sprawy dotyczące sieci komputerowych, systemów itp.
ODPOWIEDZ
BoldFold
Posty: 1414
Rejestracja: pt 07 wrz 2018, 18:14
Lokalizacja: Górny Śląsk
Kontakt:

czw 30 maja 2019, 11:40

Nie znam się na tym, ale po lekturze się zaniepokoiłem, bardziej niż zwykle.

link;https://dorzeczy.pl/103422/Amerykanski- ... us-01.html
Zacznij tam, gdzie jesteś.
Użyj tego, co masz.
Zrób wszystko, co tylko chcesz...
Romeo

czw 30 maja 2019, 13:10

Czytałem ,że niedługo wpuszczą na whatsappa reklamy ...
Awatar użytkownika
1411
Posty: 2564
Rejestracja: ndz 02 wrz 2018, 14:15
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

czw 30 maja 2019, 14:07

Jeśli się pojawią, to ja rezygnuję z cholerstwa.
Obrazek
Romeo

czw 30 maja 2019, 14:25

pojawia sie na pewno ,może wtedy przejdziemy na telegrama ,tam przynajmniej nikt chyba nie podgląda
Awatar użytkownika
Rapttus
Posty: 197
Rejestracja: śr 19 wrz 2018, 15:02
Lokalizacja: Rzeszów Jasło
Kontakt:

sob 01 cze 2019, 23:17

Ja wciąż proponuje Signala :) może się w końcu przekonacie :P
Obrazek
Sardyna
Posty: 12
Rejestracja: ndz 14 lis 2021, 18:51
Lokalizacja: Lubuskie / Wielkopolskie
Kontakt:

śr 17 lis 2021, 12:36

Osobiście korzystam z trzech komunikatorów. Whatsup z którego korzystam bardzo często z racji kontaktowania sie z moimi współpracownikami, signal do kontaktu głównie z rodziną oraz telegram do poklikania najczęściej ze znajomymi.

Na plus w Whatsupie napewno jest fakt, że mogę się z nim łączyć online i korzystać na komputerze, zgrywać zdjęcia itp. Jednak ostatnia awaria facebooka pokazała jak na kilka godzin można stracić kontakt z innymi, szczególnie jeżeli nie mamy zapisanego ich numeru telefonu.

Signal oraz telegram napewno przemawiają za mną z powodu bezpieczeństwa. Widzę również wzrastający trend instalowania u znajomych tych komunikatorów. Gdyby nie fakt, że potrzebuje whatsup w pracy, z pewnością bym z niego zrezygnował na rzecz tych dwóch aplikacji.
Awatar użytkownika
BowHunter
Posty: 1150
Rejestracja: pn 17 wrz 2018, 10:52