Interesuję się... / Zajmuję się... / Chciałbym wiedzieć więcej o...

Przedstaw się, podaj swoje województwo
Awatar użytkownika
potacz
Posty: 162
Rejestracja: pn 17 wrz 2018, 10:57
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Kontakt:

pt 28 gru 2018, 22:54

Witajcie! W tym temacie każdy niech po krótce opisze czym zajmuje się i lub interesuje. Będzie to źródło do inspiracji, aby napisać coś konkretnego w temacie pasji/umiejetnosci. I wysondowania, co innych też interesuje :)
Awatar użytkownika
BowHunter
Posty: 1166
Rejestracja: pn 17 wrz 2018, 10:52
Lokalizacja: Golub-Dobrzyń (Polska) / Melhus (Norwegia)
Kontakt:

sob 29 gru 2018, 00:54

No Ok. Ale w sumie mogłeś zacząć pierwszy :D :D :D

A więc z zawodu jestem projektantem stron www, zajmuję się ogólnie pojętym webmasteringiem. Ponadto prowadzę również handel drewnem, warsztat blacharsko-lakierniczy, warsztat motocyklowy, zakład ogrodniczy. Jestem także DJ’em – ale to już bardziej jako dodatkowa fucha.

Jeśli chodzi o moje pasje to jest ich kilka, ale przede wszystkim podróże zarówno te krótkie jak i te długie. Oprócz tego, że jestem zapalonym motocyklistą, jestem także rowerzystą. Specjalnie nie nazywam siebie kolarzem, gdyż nie startuję w jakiś zawodach, czy innych eventach. Moje wyniki także nie są zbyt powalające, w okresie kiedy pogoda sprzyja jestem w stanie zrobić tylko 700km miesięcznie, co przy bardziej wprawionych cyklistach to nie wiele raczej. Nie mniej jeżdżę turystycznie, a co za tym idzie nie codziennie. Jeśli jesteśmy już przy podróżach, to uwielbiam również bytowanie w lesie jak i miejskiej infrastrukturze, a także szkolę zarówno innych jak i siebie w realnych technikach przetrwania. Z reguły tego typu zajęcia prowadzę w lokalnej drużynie harcerskiej. Uwielbiam również żeglarstwo, choć póki co tylko śródlądowe i od czasu wyprowadzki miejsce jachtu zastąpił kajak niestety, ale i tak dużo frajdy mam. Ogólnie należę do dwóch, a raczej trzech społeczności związanych blisko z moim hobby.