Jak by tu jeszcze tę wodę...? Generalna dyskusja

O wodzie od wydobycia po magazynowanie
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
1411
Posty: 2561
Rejestracja: ndz 02 wrz 2018, 14:15
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

ndz 17 lis 2019, 14:06

Mamy dostępne na rynku różne dzbanki filtrujące, firmowe i dyskontowe, butelki dla dzieci z wkładem z węgla które mają służyć hm czemu? Odkamienianiu wody z wodociągu? Nie znam się na tym a po jednym spróbowaniu takiej wody stałem się jej przeciwnikiem. Jakie są wasze doświadczenia?
Woda z wodociągów kontra woda ze studni to w ogóle brak porównania. Po kąpielach w wodzie ze studni skóra nie schnie, przy piciu jest smaczniejsza - tylko mieć własną studnię. No ok, a jeśli mamy a woda taka sobie? Stare patenty mówiły o wsypywaniu krzemieni do studni. Ktoś coś?
Zarzucam haczyk :D
Obrazek
SŁAWEK
Posty: 343
Rejestracja: czw 06 gru 2018, 20:53
Lokalizacja: łódzkie
Kontakt:

pn 18 lis 2019, 22:48

Ciekawy temat.
Studnia na czas "W" to studnia kopana. Cembrowana kręgami betonowymi lub kamieniami z której można czerpać wodę bez użycia energii elektrycznej, tak to rozumiem.