W Twoim przypadku, kiedy jeździsz po drogach o dużym natężeniu ruchu, przyczepka jednoosiowa nie rejestrowana to tylko kłopot. Dlatego skrzynia na tylny trzy punktowy układ zawieszenia jest jak w sam raz. Potrzebny Ci ładowacz czołowy Tur. Coś takiego
https://sprzedajemy.pl/temat/tur+do+c330
W zestawie są widły do obornika, widlice do okrągłych bel i łyżka do materiałów sypkich . Jak byś ładowacz miał, spawasz podobną skrzynię jak ta z tyłu. Montujesz ją zamiast oryginalnej łyżki i zabierasz dwa razy więcej towaru - zgodnie z prawem jedziesz drogą. Wtedy obie osie są dociążone.
Przedni zaczep nie jest przystosowany do dużych obciążeń. Od tego jest tylny górny, tzw transportowy i wtedy przód traktora trzeba dociążyć. Najlepiej ładowaczem czołowym.
Tylną skrzynie rozładujesz na poziomie "O". Przednią na max 4 metrach.
Jak chcesz koniecznie dociążyć tył, mam ze trzy oryginalne obciążniki na samą belkę. Mogę Ci jeden dać w prezencie. Takie, ostatnie zdjęcie
https://agrotrader.pl/oferta/tur-do-urs ... 36060.html
Dwu punktowy układ zawieszenia, bez śruby centralnej, na samej belce. Sypiesz do niej piasek, albo kładziesz kamienie. A najlepszy obciążnik to beczka 200 l po ropie zalana betonem, wspawane wcześniej mocowania.
Są dostępne zarejestrowane tzw dwukółki. Mam dwie takie (nie zarejestrowane). Ładowność do 2,5 tony, czyli 75 % ładowności lichej przyczepy. Wytrzymałość zależy od jakości osi, felg, opon i dyszla. Wieczny przegląd techniczny, tylko coroczna opłata groszowa OC. Można się rozejrzeć za taką. Temat rozwojowy i do ogarnięcia.