Dobre auto, znajoma już jakiś czas takim jeździ. Uważaj tylko na wersje silnika 2.0 TDI. Nawet mechanicy bez rozebrania mają problem odróżnić ten z smarowaniem rozrządu na problematycznym wałku. Ten się wyciera, silnik traci smarowanie i się zaciera.
Samochód dla Preppersa
-
- Posty: 1882
- Rejestracja: czw 27 sty 2022, 10:49
- Kontakt:
- SilesiaSurvival
- Posty: 1106
- Rejestracja: pt 12 lis 2021, 20:56
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice / Warszawa
- Kontakt:
Cześć
VW Turan w benzyna+gaz , to byłoby idealne rozwiązanie Tylko takich niewiele zostało wyprodukowanych , o 4 Motion z silnikiem benzynowym to chyba możemy pomarzyć?
Jest jakiś spec od grupy VAG na forum ?
Pozdrawiam
~Bart
VW Turan w benzyna+gaz , to byłoby idealne rozwiązanie Tylko takich niewiele zostało wyprodukowanych , o 4 Motion z silnikiem benzynowym to chyba możemy pomarzyć?
Jest jakiś spec od grupy VAG na forum ?
Pozdrawiam
~Bart
„Bycie nieuzbrojonym pociąga za sobą wiele złych rzeczy, w tym powszechną pogardę” - Nicollo Machiavelli
Silesia Survival : zapraszam pod tą samą nazwą na YT , FB , IG oraz TT
[email protected]
Silesia Survival : zapraszam pod tą samą nazwą na YT , FB , IG oraz TT
[email protected]
-
- Posty: 268
- Rejestracja: wt 20 lip 2021, 22:07
- Lokalizacja: 21-300
- Kontakt:
Co konkretnie chcesz wiedzieć
-
- Posty: 31
- Rejestracja: pn 06 mar 2023, 20:25
- Kontakt:
Idealny samochód to chyba tylko Maluch Aczkolwiek, nie narzekam.Ramzan Szimanow pisze: ↑śr 08 mar 2023, 18:23Dobre auto, znajoma już jakiś czas takim jeździ. Uważaj tylko na wersje silnika 2.0 TDI. Nawet mechanicy bez rozebrania mają problem odróżnić ten z smarowaniem rozrządu na problematycznym wałku. Ten się wyciera, silnik traci smarowanie i się zaciera.
Samochód jest mega katowany, i nie chce się poddać. Poważnie. Mieszkam na wsi, aktualnie do pracy jeżdzę kolejką, więc dziennie robię po 10km w te i spowrotem do kolejki. Wiecznie nie dogrzany, niedoładowany, i cały ujebany. A mimo to dzień w dzień o 6.55 bardzo często bez grzania świec bo zapominam odpala przy +5 i -12 bez różnicy.
Jeśli idąc tropem, co można zapakować - drzwi wejściowe, standardowych rozmiarów wchodzą na płasko po złożeniu foteli. Więc to dość przyzwoity wynik.
Kolejny + to widoczność w samochodzie i milion światełek w samochodzie. W sensie lampek. Z auta korzystałem jako 'sypialni', więc awaryjnie, kimając czy cokolwiek można sobie sensownie wszystko zorganizować.
-
- Posty: 141
- Rejestracja: pn 05 wrz 2022, 06:25
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Wrzucam tutaj - w sklepach motoryzacyjnych można zaopatrzyć się za kilka zł w taśmy do reflektorów. Mam taką przezroczystą czerwoną i pomarańczową. Kupiłem jak po stłuczce miałem rozwalona tylna lampę i tak przejechałem 200km... Szukałem wtedy na każdej stacjo paliw-nie było... Od tamtej pory wózek w skrzynce z narzędziami.
Przyda się jak będziecie mieli właśnie uszkodzony reflektor po niewielkiej stłuczce bez wzywania policji (bo policja od razu dowód za to zabierze...) zaklejacie lampę odpowiednią taśma i nie kluje w oczy na drodze...
Przyda się jak będziecie mieli właśnie uszkodzony reflektor po niewielkiej stłuczce bez wzywania policji (bo policja od razu dowód za to zabierze...) zaklejacie lampę odpowiednią taśma i nie kluje w oczy na drodze...
zapraszam na bushmot.blogspot.com
-
- Posty: 1439
- Rejestracja: pt 07 wrz 2018, 18:14
- Lokalizacja: Górny Śląsk
- Kontakt:
Może zrobimy szkolenie offroadowe na zlocie, jeżeli będą chętni to omówimy większość związanych z tym zagadnień? Wbrew pozorom nie jest potrzebny do tego najeżony przeszkodami tor czołgowy
Omówimy;
auto dla przygotowanego i jego rodziny
auto ucieczkowe
auto terenowe
auto wyprawowe
i to czy te 4 elementy da się połączyć w całość
Omówimy;
auto dla przygotowanego i jego rodziny
auto ucieczkowe
auto terenowe
auto wyprawowe
i to czy te 4 elementy da się połączyć w całość
Zacznij tam, gdzie jesteś.
Użyj tego, co masz.
Zrób wszystko, co tylko chcesz...
Użyj tego, co masz.
Zrób wszystko, co tylko chcesz...
- SilesiaSurvival
- Posty: 1106
- Rejestracja: pt 12 lis 2021, 20:56
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice / Warszawa
- Kontakt:
Cześć
Temat jak najbardziej warty podjęcia
~Bart
Temat jak najbardziej warty podjęcia
~Bart
„Bycie nieuzbrojonym pociąga za sobą wiele złych rzeczy, w tym powszechną pogardę” - Nicollo Machiavelli
Silesia Survival : zapraszam pod tą samą nazwą na YT , FB , IG oraz TT
[email protected]
Silesia Survival : zapraszam pod tą samą nazwą na YT , FB , IG oraz TT
[email protected]
-
- Posty: 1882
- Rejestracja: czw 27 sty 2022, 10:49
- Kontakt:
Cholera, akurat ominęła mnie okazja żeby zaopatrzyć mojego grata w lift 5 cm tył i 4.5 cm przód. Jadę na przegląd na pewniaka po ustawieniu zbieżności w serwisie Boscha.
A tu okazuje się że sworzeń z przodu do roboty, i jeszcze tulejki z tyłu.
Znajomy mechanik to połapał.
Ale wcześniej z nim gadałem że jak będziemy ogarniać zawias to pomyśli się nad dystansami pod kolumny zawieszenia. Czasu nie było.
A tu okazuje się że sworzeń z przodu do roboty, i jeszcze tulejki z tyłu.
Znajomy mechanik to połapał.
Ale wcześniej z nim gadałem że jak będziemy ogarniać zawias to pomyśli się nad dystansami pod kolumny zawieszenia. Czasu nie było.
-
- Posty: 1439
- Rejestracja: pt 07 wrz 2018, 18:14
- Lokalizacja: Górny Śląsk
- Kontakt:
Nie ma to jak lift na 2 cale... Taki w sam raz, nie trzeba ingerować w zasadzie w zawieszenie, ani w przełożenia ani zmieniać kątów na wałach napędowych. Tak jest w większości samochodów terenowych.
Dobra, offroad na zlocie to pewny punkt. Jeżeli ktoś ma jakieś pytania to proszę teraz przygotuję się do konkretnego zagadnienia, a jeżeli nie to standardowo wg podręcznika zrobimy. Również dostosowanie do naszych potrzeb i wymagań jako przygotowanych.
Na koniec rozpoczęcie dyskusji o autach terenowych; co stanowi o tym, że mamy do czynienia z autem terenowym, co odróżnia każde auto terenowe od całej reszty samochodów.
Dobra, offroad na zlocie to pewny punkt. Jeżeli ktoś ma jakieś pytania to proszę teraz przygotuję się do konkretnego zagadnienia, a jeżeli nie to standardowo wg podręcznika zrobimy. Również dostosowanie do naszych potrzeb i wymagań jako przygotowanych.
Na koniec rozpoczęcie dyskusji o autach terenowych; co stanowi o tym, że mamy do czynienia z autem terenowym, co odróżnia każde auto terenowe od całej reszty samochodów.
Zacznij tam, gdzie jesteś.
Użyj tego, co masz.
Zrób wszystko, co tylko chcesz...
Użyj tego, co masz.
Zrób wszystko, co tylko chcesz...
-
- Posty: 1882
- Rejestracja: czw 27 sty 2022, 10:49
- Kontakt:
Napęd na wszystkie koła, reduktor i sztywna rama.
I w tym momencie możemy wejść w wyjątki potwierdzające regułę jak Łada Niva, Kubelwagen i cywilne buggy na garbusie i jemu podobnych itd